Support

Implementatie
Voordat U definitief kiest voor Computoria maken we samen met u een implementatieplan. Daarvoor inventariseren we o.a. hoe het pakket ingebed wordt in uw organisatie, of er wijzigingen nodig zijn in uw hardware, of en tegen welke voorwaarden maatwerk moet worden gerealiseerd, wie wanneer en waarin opgeleid moet worden. En niet te vergeten de planning. Deze afspraken leggen we vast in een heldere offerte. Hierdoor leren we uw bedrijf goed kennen en kunnen u de beste support garanderen.
Indien u ons inschakelt voor opleidingen, bij u op kantoor!, dan maken we ook gebruik van gegevens uit uw praktijk.

Doordat wij de hosting van onze software zelf doen is bovenstaande natuurlijk nog veel makkelijker. Als u van ons een eigen testomgeving heeft gekregen kunt u daar gewoon op doorwerken!

 

Support
Bijna altijd wordt direct de telefoon opgenomen door iemand die het pakket grondig en uw bedrijf goed kent.
We besteden uiterste zorg aan de kwaliteit van onze software. En voorzien u van uitgebreide online  how-to video's. Als u gebruik maakt van onze implementatiebegeleiding zult u zien dat u snel zelfstandig aan de slag kunt.
Wij nemen direct de telefoon op of reageren al op dezelfde dag op uw achtergelaten (email) bericht.

 

Onderhoud en maatwerk
Al 20 jaar zorgen we dat onze onze software bij de tijd blijft. En van nieuwe functies wordt voorzien. Daarvoor bieden we onze klanten een onderhouds-contract aan. We realiseren regelmatig maatwerk voor onze klanten. Indien u een onderhoudscontract heeft dan zorgen we ervoor dat ook dat blijft werken bij nieuwe versies.