Telefoonantwoordservice

Telefoonantwoordservice
Telefoonantwoordservice

Uw Business

Telefoonantwoordservice is uw kernactiviteit. U en uw team streven naar perfectie om de
klanten van uw klanten de illusie te geven dat u niet bestaat!
Voor u is van belang dat u op het juiste moment alles weet van uw klanten. Niet alleen de
bedrijfsnaam bij het over gaan van de telefoon. Ook achtergrondinformatie, actuele informatie
over medewerkers en herkenning van frequente bellers is essentieel voor een goede service.
Van net zo groot belang is dat berichten gemakkelijk kunnen worden vastgelegd, verzonden
en gefactureerd. U wordt daarbij geconfronteerd met steeds meer verzend-eisen van uw
klanten: naar meerdere plaatsen, en gebruik makend van telefoon, gsm en email.

Onze mogelijkheden

Met de combinatie van onze modules voor Relatie management en Berichtenservice regelt u
al een perfecte presentatie van klantgegevens, en de vastlegging en verzending van berichten
aan uw klanten email en sms.
Voor enkele klanten hebben we aanvullend maatwerk gerealiseerd waardoor men daarbij
gebruik kan maken van hun postcode tabel en een cti koppeling naar hun telefooncentrale
Het systeem is volledig opgezet rond een centrale database. U en uw medewerkers kunnen
gelijktijdig berichten vastleggen voor een en dezelfde klant. En zien wat door anderen al
vastgelegd is en wat al verzonden is. Ook raadplegen van berichten uit het verleden is
mogelijk!
Desgewenst verzendt het systeem geheel automatisch op door u in te stellen tijdstippen,
adressen en verzendwijzen de berichten naar uw klanten.Uiteraard instelbaar per klant!
Maakt u gebruik van de modules Contract management en Facturering dan kost ook de
financiële afhandeling nauwelijks extra werk. Geheel automatisch worden periodiek de
facturen aangemaakt voor zowel de abonnementen, de verstuurde berichten en eventueel
extra dienstverlening. Uiteraard kunnen daarna de debiteurengegevens en de
factuurgegevens automatisch doorgegeven worden aan uw boekhoudpakket.

In de voorbeelden, ook van onze software voor bedrijvencentra, treft u per scherm details over de mogelijkheden van onze software aan.

 

ArrowArrow
U ziet een overzicht van de berichten. U opent de details en kunt selecteren op agent, beller, datum, status en ....
In dit scherm worden de nieuwe berichten ingevoerd. Alle informatie van de klant is zichtbaar bij het invoeren. U ziet direct de status van een bericht
Relaties
Taken
Documenten
Contractenlijst
Contract
Facturen
previous arrow
next arrow
Berichtenlijst - U ziet een overzicht van de berichten. U opent de details en kunt selecteren op agent, beller, datum, status en ....
Slider

 

Demonstratie telefoonantwoordservice

Bij het kiezen van een softwarepakket voor uw telefoonantwoordservice gaat u niet over één nacht ijs.

Een eerste grondige kennismaking is een demonstratie.
Dat kan op afstand. In ongeveer een uur wordt u online rondgeleid in de software. Daarna krijgt u van ons desgewenst wachtwoorden waarmee u zelfstandig nog zaken kunt verkennen.

Wilt u een uitgebreidere demonstratie voor u en uw collega's, dan komen we graag naar u toe. In 2 tot 3 uur kunnen we op een boeiende wijze laten zien hoe het pakket werkt in de praktijk.

Daarna overleggen we graag met u of u een eigen testomgeving wilt hebben. In onze cloud kunnen we die heel snel voor u klaarzetten.

Inloggen in de demo-omgeving.

Let op: dit is een publieke demo site. Iedereen kan zien wat u hier invult. Vriendelijk verzoek om niets te wissen wat u niet eerst zelf ingevoerd heeft.

U kunt inloggen als:

  • manager@4tas.nl
  • agent@4tas.nl
  • manager@serviceklant.nl
  • medewerker@serviceklant.nl

Deze gebruikersnamen, nemen we aan, spreken voor zich.
In de praktijk zijn natuurlijk meer autorisatie mogelijkheden beschikbaar. In de demo-omgeving heeft u geen rechten om zelf autorisaties toe te kennen.

Voor het wachtwoord of meer info stuur een bericht, of bel naar 030-232 24 45.